طرز تهیه اسنک

 

🥗‍طرز تهیه اسنک قارچ و گوشت

مواد لازم:
گوشت چرخ کرده
پیاز و فلفل دلمه
ذرت و قارچ
پنیر پیتزا
نان تست
رب گوجه فرنگی
نمک و فلفل
زردچوبه و آویشن

طرز تهیه:
پیاز رو تفت داده بعد گوشت رو اضافه میکنیم. کمی تفت میدیم. بعد بقیه مواد رو اضافه و‌ مخلوط میکنیم. خیلی کم رب گوجه، نمک و ادویه ها رو اضافه میکنیم و صبر میکنیم تا گوشت پخته شه؛ بعد از آماده شدن مواد رو روی نون تست بریزید و کمی پنیر روش بریزید بعد لایه بعدی نون رو بزارید و داخل ساندویچ ساز بمدت 4 دقیقه بزارید درش رو ببندید تا اسنک آماده بشه. این اسنکها رو میتونید با هر چی که دوست دارید داخلش رو پر کنید. حتی غذایی که از شب قبل مونده باشه مثل انواع کوکوها، مرغ، ماهی، سیب زمینی سرخ شده، پنیر و جعفری ریز شده.

 

طرز تهیه اسنک مرغ 😋😍 
مواد لازم: 
سینه مرغ: یک عدد 
آویشن یک ق چ 
قارچ: 350گرم 
فلفل دلمه ای: 1عدد 
نمک: به مقدار لازم 
فلفل قرمز:به مقدار لازم 
نان تست: یک بسته
رب گوجه: 2قاشق 
گوجه: در صورت دلخواه 
طرز تهیه: 
اول سینه مرغ را با کمی آب جوش, یک عدد پیاز, کمی زردچوبه و نمک گذاشتم بپزه .
بعد از پخت ریش ریش کردم با قارچی که شسته و اسلایس کرده بودم و فلفل دلمه ای نگینی مخلوط کردم,دو قاشق رب گوجه فرنگی رو با یه لیوان ابجوش خوب کاملا مخلوط کردم به موادم اضافه کردم در تابه رو گذاشتم حرارت رو کم کردم گذاشتم به مدت ده  دقیقه پخته بشه و آبش کاملا کشیده بشه.

در این فرصت کناره های نان تست را با چاقو جدا کردم کمی از مواد رو گذاشتم گوجه گیلاسی ورقه شده رو روش چیدم مقداری آویشن هم پاشیدم روش دوباره نان تست گذاشتم روشون و تو دستگاه گریل قرار دادم تا طلایی بشه. با سس گوجه و سس ساندویج سرو کردیم حتما امتحان کنید طعمش عالیه 😋😋 نکته: میتونید از ساندویچ ساز استفاده کنید.

 

😋طرز تهیه  اسنک لقمه ای 😋

مواد لازم:
 
نان (لواش،تافتون یا پیتا(برش زده به شکل دایره))  ۱۰ ورق
ژامبون مرغ   ۲۰۰ گرم
ژامبون گوشت   ۱۰۰ گرم
پنیر ریکوتا (از پنیر خامه ای هم 
میتوان استفاده کرد)  ۱۵۰ گرم
سس مایونز   ۶ قاشق غذا خوری
خیارشور (خرد شده)  ۱/۴ لیوان
پودر سیر   ۱ قاشق مربا خوری
پودر موسیر   ۱ قاشق مربا خوری
قارچ   ۵۰ گرم
سیب زمینی   ۲ عدد
آبلیمو    به مقدار لازم
نمک و فلفل    به مقدار لازم


طرز تهیه

ابتدا نان تافتون یا لواش را به صورت گرد(به اندازه شعاع یک پیاله)برش بزنید و بعد آن را به صورت شکل رول کرده و با خلال دندان سفت کنید طوری که داخل نان به هم نچسبد.

ژامبون مرغ و گوشت را به صورت نگینی خرد کرده و با پنیر ریکوتا یا خامه ای و سس مایونز و خیار شور و پودر سیر و موسیر مخلوط کنید و مواد را داخل یخچال قرار دهید.

سیب زمینی را نگینی خرد کرده و آبپز کنید.قارچ را نیز خرد کرده و با مقداری روغن و آبلیمو به خوبی سرخ کنید و بعد آبکش کنید تا روغن اضافی آن از خارج شود.سیب زمینی پخته و قارچ را به مواد اضافه کرده و مجددا آنها را داخل یخچال قرار دهید.

نانهای برش خورده را داخل روغن داغ سرخ کنید و بعد روی دستمال قرار دهید تا روغن اضافی آن از بین برود .
۵- بعد از آنکه نان کمی سرد شد داخل آن را با مواد پر کرده و با سس قرمز سرو کنید.