طرز تهیه ساندویچ مرغ

1-طرز تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی 
مواد لازم :
سینه مرغ خلالی دو پیمانه
قارچ خرد شده دو پیمانه
فلفل دلمه خلالی بک پیمانه
پباز خلال شده یک عدد درشت
سیر خرد شده یه حبه درشت 
نان پیتا یک بسته
نمک و فلفل سیاه ، چیلی ، اویشن ، ادویه اسپانیایی (اگه ندارید مشکلی نیست) 
روغن زیتون به میزان لازم
سس خردل دو ق غ
سس سالسا دو ق غ 
سس فلفل یک ق غ
پنیر گودا یا بلوچیز یا پستو 
لیمو تازه یک عدد
کاهو و گوجه به مقدار لازم

📌طرز تهیه :
مرغ رو با پیاز و سیر و فلفل دلمه رنگی و اب لیمو و تمام ادویه ها مزه دار میکنیم به مدت یکساعت 
قارچ را داخل تابه تفت میدیم اب که انداخت مرغ و سبزیجات رو داخلش ریخته و خوب تفت میدیم تا مرغ کاملا پخته شود
وقتی ابش کشیده شد و مرغ پخته شد از رو حرارت برمیدازیم سس ها رو اضافه میکنیم
نان های پیتا را از وسط به دو نیم میکنیم بعد داخل هم میزاریم تا نونمون ضخیم تر بشه داخل نون کمی کاهو بعد از مواد مرغ پنیر و دوباره کاهو و کمی جعفری به همرا سس سالسا یا کچاپ یا ساندویچ میل میکنیم 😋😋
نوش جان

2-ساندویچ مرغ کبابی😋

🍜طرز تهیه

این ساندویچ مرغ کبابی یا گریل شده یکی از آپشن های من برای روزهایی است که نمی دونم چی بپزم یا وقتایی که فرصت چندانی ندارم و می خوام یه غذای سریع درست کنم. همونطور که خودتون هم می دونید مزه دار کردن غذاهای گوشتی و اینکه از چه طعم دهنده هایی استفاده کنیم تا بتونیم بوی زهم گوشت و مرغ رو از بین ببریم بخش عمده پخت اونه. این ساندویچ فقط با دیژون ماستارد (سس خردل دیژون) و نمک و فلفل مزه دار می شه اما تا امتحان نکنید متوجه نمی شید چقدر خوشمزه است و چه طعم ملایمی به این غذا می ده اینه که به شما هم پیشنهاد می دم یبار امتحانش کنید ودر کنار خانواده از خوردن اون لذت ببرید. 
برای اینکار ۵۰۰ گرم سینه مرغ رو از وسط به دو لایه کنید و ترجیحا از شب قبل یا لااقل دو سه ساعت قبل پخت با یه قاشق مرباخوری سرپر دیژون ماستارد و نمک و فلفل مزه دار کنید و روز بعد در حالیکه تابه بدون روغن رو روی حرارت داغ کردید با کمی روغن زیتون سینه های مرغ رو سرخ کنید 
بعد هم با هر موادی که دوست دارید ساندویچ رو پر کنید من ساندویچم رو با نونی که خودم درست کردم اماده کردم از خوشمزگیش نگم براتون که باید امتحان کنید.

3-طرز تهیه کلاب مرغ و جعفری و پیازچه
مواد لازم برای تهیه کلاب مرغ و جعفری و پیازچه
سینه مرغ : 200 گرم
پنیر تست : 6 ورق
سس ( هزار جزیره) : به مقدار لازم
جعفری خرد شده : 2 قاشق سوپ خوری
نان تست : 1 بسته
نمک و فلفل : به مقدار لازم
پیاز : 1 عدد
آبلیمو : 1 قاشق سوپ خوری
پیازچه : 2 دسته

ساندویچ کلاب مرغ
3-طرز پخت کلاب مرغ و جعفری و پیازچه

1-ابتدا پیاز را پوست کنده و به چهار قسمت تقسیم کنید. مرغ را با پیاز ، نمک ، فلفل و کمی آب روی حرارت بگذارید تا بپزد. بعد از پخت مرغ آن را خرد کرده و در کاسه ای بریزید. جعفری خردشده را هم اضافه کرده و مخلوط کنید.
2-پیازچه را ریز خرد کنید و به مرغ و جعفری اضافه کنید. آبلیمو و نمک و فلفل هم اضافه کرده و همه مواد را با هم مخلوط کنید. نان های تست را روی سطح صافی گذاشته و با چاقوی تیز کناره های برشته آن را جدا کنید.
3-برای درست کردن هر ساندویچ روی یک لایه از نان را کمی سس هزار جزیره بمالید. از مایه مرغ و پیازچه و جعفری روی نان بریزید و بعد یک ورق پنیر هم روی مواد قرار دهید.
4-لایه آخر تکه ای دیگر از نان تست است. همه مواد را به همین صورت به شکل ساندویچ در آورید و کناری بگذارید. با قلم موی آشپزی صفحه های دستگاه ساندویچ ساز را کمی چرب کرده بعد ساندویچ ها را در دستگاه گذاشته و در آن را ببندید. 
بعد از طلایی شدن ساندویچ ها آنها را از دستگاه بیرون آورده و روی توری فلزی بگذارید تا کمی خنک شوند. بعد آنها را به شکل مثلث برش زده سرو کنید.
نکاتی در مورد طرز تهیه کلاب مرغ و جعفری و پیازچه :
•    به جای مرغ میتوانید از کالباس یا فقط مخلوط سبزیجات شامل قارچ ، جوانه ماش ، پیازچه و جعفری استفاده کنید.
•    مدت زمان آماده سازی کلاب مرغ و جعفری و پیازچه 20 دقیقه می باشد.
•    مدت زمان پخت کلاب مرغ و جعفری و پیازچه 20 دقیقه می باشد.

...............

کلمات کلیدی:

  • دستور پخت کلاپ مرغ.روش درست کردن ساندویچ مرغx.ساندویچ مرغ مکزیکیx.طرز تهیه ساندویچ مرغx.طرز تهیه ساندویچ مرغ کبابیx.طرز تهیه ساندویچ مرغ گریل شده.طرز پخت کلاپ مرغx.نحوه درست کردن ساندویچ مرغ خونگیx.نحوه درست کردن ساندویچ مرغ در خانهx.نحوه دست کردن ساندویچ آسان مرغx